Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rockhunkar


Det lät inte snyggt och såg inte snyggt ut, rockhunkar. Men som en liten fortsättning
på"fotbollshunkar" kom jag på att rockkillar är sjukt sexiga, så blir en liten lista för dom med..
Finns dock betydligt fler snyggrockare, men dessa får vara med nu. Kick back, relax and enjoy!

1. Jared Leto, 30 seconds to Mars
- Om Gud vore människa vore det i Jared-form, så vacker och talangfull.
Han är en kamelont som passar i allt, men jag föredrar det svarta halvlånga håret.

2. Bill Kaulitz, Tokio Hotel
- Det är omöjligt att vara så sjukt fotogenetisk. Han är vacker, med eller utan smink!
Dock har han gått och skaffat dreads vilket var en rejäl miss, skärpning Bill!

3. Kurt Cobain, Nirvana
- Vem man motstå hans sotiga ögon och röst som låter som han kedjerökt i 25 år,
som samtidigt är len?! Jag gillar skarpt håret också, halvovårdat och sexigt!

4. Zack Merrick, All time low
- Jag trodde jag skulle smälta bort när han dök upp på tv-rutan med bandets låt
"poppin' champange" DÖSNYGG! och den sexiga ringen i nosen gjorde ju också susen!

5. Gerard Way, My chemical romance.
- Hans sexiga blick kan ju få vem som helst att glömma andas, dock bara snygg i svart
lite längre hår också. Såg ut som en mentalpatient med de galet blonda håret!

6. Jakob Widén, Neverstore
- Någon som har denna hunks nr? Han finns ju i Sverige, hur otroligt är inte det liksom!
Så nära  men så långt bort. Älskar hans röst och hans hårsvall, jag skulle inte banga på dig Jakob!

7. Tyson Ritter, All amercian rejects
- Först tänkte jag "fan, han ser ju ut som en tönt"..Men nu, nu gillar jag hans lite töntiga utseende,
det funkar riktigt bra! Fantatiskt klang på rösten gör det ju bara ännu bättre också.

8. Mason Musso, Metrostation
- Det är någonting med denna människa som är tilltalande, om det inte vore för hans klockrena
röst hade jag nog inte lagt märke till honom så mycket, finns många faktorer som spelar in!

9. Joshua Farro, Paramore
- Lite fulsnygg sådär. I Paramores video "misery business" får han till en sådan sjukt sexig blick
och pose att jag var tvungen att kolla om och om igen på youtube, på just den heta sekvensen.

10. Christian "Kicken" Lundkvist, The poodles
- Har fått höra många kommentarer om detta, men människan är ju sexig! Inte Jared Leto sexig,
men det är någonting med de där guldlockarna och hans snea gaddar som får det att stämma!

(klicka för förstoring)
  
   
  
Någon ni tycker fattas eller ska tas bort? KOMMENTERA GÄRNA!
Som ni säkert konstaterat gillar jag det lite vildvuxna håret och markerade ögonen, så ni grabbar som läser bort med saxen och fram med kajalpennan! Oemotståndligt och rockigt, jag dör av överdos av sexighet! Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0