Blogg listad på Bloggtoppen.se

rixfm-festival reflektioner


Vi är groupies, bara att konstatera. Inte fasiken i havet kan det annars
finnas en enda anledning att man väljer att stå i en folkmassa av
överblonderade skrikande brun-utan-sol tjejer och stångas i kylan!
Tror det var några hemliga tävlingar ikväll:
- vem som kan blondera sig mest.
- vem som kan skrika högst i falsett.
- vem som kan våga ha mörkast foundation.
Många tappra kanditater fanns det!
Vi började med att stå på torget och kolla på hur töntarna headbangade
framför scenen när Niklas och hans band spelade, dom är iof. riktigt bra
men det såg helt stört ut när dom headbangade på torget när det var ljust ute!
Efter deras spelning makade vi in oss i folkmassan på Strömsholmen där
Rix Fm höll till. Carro och jag dansade bäst, Wictors dans var inte okej!
La märke till vissa saker:
- Sarah Dawn Finer är gryyyyyyyym
- Janet trodde hon var catwomen, hade hon tillochmed cameltoe? Ryktet gick.
- Kim var troligtvis hög och valde fel tröjfärg för sitt scenkrypande
- Martin Rolinski är snygg, snygg, snygg..men varför hade han plattat håret?

Träffade Ella och Elin och sen gick jag och Sofie hem.
Jag har nu duschat håret och funderar på att städa lite innan filmen börjar 23.40.
Jag borde egentligen sova, men jag är ju dum i huvudet så icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0