Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pissfanskitjävlahelvetesarlselfan


Nej, jag är ingen fin flicka, jag får svära!
Här har man "sett fram emot" en nykter helg och liksom renas från
alla gifter man häller i sig på helgerna. Inte helt frivilligt kanske,
kan ju inte åka bakis till Norrköping imorgon. Men vad händer då
när jag nu varit duktig igår och ska det idag? Jo, man lockas..
både här och var lockas man..skitkorv rent ut sagt!

Jag missar detta pga av min nyktra helg:
- födelsedagsfest hos joy med amanda
- utgång med carro och jennie
- dricka vin och mysa med sandra
- utgång med mamma och sofie
- dricka med frank och rickard
m.m

Bra jobbat av mig tycker jag, jävla tajming jag har!
Fan kass är vad jag är.
Med min enorma dos av tur genom livet kommer jag med all förmodan bli steril, ogift, ha massa katter som mina barn som jag sedan blir allergisk mot. YEY!

Kommentarer
Postat av: sandra

hatar när de blir sådär, alltid när jag jobbar helg händer de massa också. typiskt!!

2009-06-13 @ 18:43:59
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0