Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu rymmer jag igen..


Men först ska vi sammanfatta lördagen som började underbart och slutade i fiasko.
Började med att vi var 15 tjejer på Djurgårdsparken och drack, spela kubb och lyssna musik.
Hur mysigt och trevligt som helst, stortrivdes. Gick hem till Koski och fortsatte tjejfesten med
singstar och våghals-spelande innan det blev Harrys. Där var det helt okej till en början sen
katastrof, orkar inte gå in på några detaljer men du förstörde totalt kvällen med din attityd.

Idag har jag, Amanda, Elin och Jennie solat och badat och bara haft det allmänt trevligt.
Självklart hemmagjord sallad till lunch som vi börjar bli experter på.

Nu Har jag precis kommit hem från fotbollsmatch.
ska jag packa och dra till Göteborg igen imorgon bitti, pallar inte med att vara här.
Kommer hem på söndag igen.


Kommentarer
Postat av: ems

ta med mig dååååå.. vill också till gbg

2009-07-01 @ 12:36:48
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0