Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu är det över


Nu är det över. Sista farvälet är taget, det gick så fort.
Kändes som vi bara var där i några minuter, tur att Noel var med,
han gjorde mig starkare. Höll farmors hand hela tiden.
Hade världens klump i halsen, dubbelt upp när dom spelade
"tears in heaven" - jag kan inte lyssna på den, jag bara kan inte.
Nu var den för farfar, förut för Carro. Kommer alltid förknippa den låten
med er nu. Det var så vackert runt din kista farfar.

Sen åkte vi till Eskilsgården och åt smörgåstårta och umgicks,
bilder kommer så småningom. Tog kort på alla tre småpluttar.
Noel och sen två av mina kusiners småttingar. Kul att träffa mina
kusiner igen, hoppas det blir av snart igen!

"jag hörde väll hur du sket i kyrkan"
- min pajas farbrors kommentar till lilltösen, haha.

Nu ska jag se om vi ska dra ner mot stan och kolla rixfm,
ser ut som att det kan bli regn och det är svinkallt. Burr!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0