Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu är det andra bullar som gäller

Sandras födelsedagsmiddag var jättetrevlig tycker jag, bra människor och fint väder och massa skoj!
Alla fick hemliga uppdrag som skulle göras under kvällen, min var enkel "ät från någon annans tallrik"
så jag åt upp Sofies skinka och fick muttrande kommentaren "men fan ta din egen skinka!" haha!
Ingen som trodde de var mitt uppdrag kan jag tänka mig ;) Amanda var klockren under kvällen med
roliga ordkombinationer som "allsing på sången" (allsång på skansen). Taxisar kom och hämtade oss
och vi drog ner till Harrys (dom flesta!) där var det rätt skönt folk. Dansa, dansa, dansa!
Tog sällskap med mamma hem men hann lagom komma hem innan jag fick besök vilket ledde till ännu
mer bråk och tillslut smällar i dörrar på morgonkvisten. Blir så trött på allt jävla bråk!
Men tack tjejer för en jättetrevlig kväll i övrigt!

Idag gick jag upp 8.30, sjukt tidigt enligt mig. Knallade ner till kontoret och hade gruppinfo
om morgondagen och massa papper som skulle skrivas på. Fick jobbarkläder och namnskylt,
jag drunknade i min tröja så jag får nya imorgon. Imorgon är det allvar, då ska vi vara där
6.45 på morgonen, hur jag nu i helvete ska komma upp och dit! :/ men lön får man ju för de!


gammal bild på mig och sandra =)

Kommentarer
Postat av: sandra

trevligkväll=)



ha ha, den där bilden.. jag ser verkligen konstig ut=)

2009-06-01 @ 11:46:50
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0