Blogg listad på Bloggtoppen.se

Någon snapps för mycket kanske..


Midsommar. Vi var som sagt i Puttes föräldrars hus och satt mestadels ute på altanen och drack och lyssna på när grabbarna lirade och sjöng. Mysig stämning. Jag hade dock velat gått ut, och det kanske jag borde gjort också. Istället satte vi oss i köket och snappsade, det var inte bra. Har minnesluckor och massa fula bilder, haha. Kom hem slirig som tusan på morgonkvisten, glömde sminka av mig och la mig och lyssnade på musik alldeles för högt.

(klicka för förstoring)

(    
   

Så vad min midsommar. Hoppas ni hade det bättre!
Nu ska jag föna håret, slänga på mig kläder och sen dra på middag hos farsan!
Senare blir de fotboll såklart, Heja Brasilien! Och igår vann Spanien, yäääääs!


Jag och pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0