Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lyckopiller


Jag är jätteglad idag, jag vet inte varför..eller jo, mina vänner såklart och solen gjorde min dag jättebra.
Kanske för att C funderar på att åka hit i helgen också! Trots att han flyttar hit den 15/7 (blev flyttat 2veckor).
Hela veckan ser ut att bli kanon. Brukar se mig själv som en spontan tjej, men kanske inte ändå..nu
har jag saker att se fram emot varje dag innan helgen, och de är verkligen inte helt fel!
Ska gå och lägga mig skapligt ikväll eftersom jag inte sov mycket i natt, har varit ute i solen hela dagen
och ska jobba tidigt imorgon.

Criminal Minds ikväll. Jag har haft nedräkning hela dagen.
Nedan är det bilder på Jackson Rathbone som var med i ett avsnitt nyligen.
Han är het och gjorde en grym skådespelar insats i det avsnittet han var med i.





Bilden är tagen ur en scen när Adam "förvandlas" till Amanda, Criminal Minds.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men det va ju gammalt avsnitt =(

Det där avsnittet med Adam/Amanda va fan läskigt!

Mord och sånt reagerar man ju inte på längre men han såelade så äckligt bra!! & Derek är heetast!

2009-06-22 @ 22:29:51
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva "lyxliv?" Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma!



klicka er in på min blogg, lr gå in på länken ovan! det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-23 @ 18:38:53
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0