Blogg listad på Bloggtoppen.se

Look-a-like


Det var ju fest igår. Började hos Fia och Putte med dom,
Sofie, ida, emma, tine, nina, richard, jacke och anton.
Fotbollen gick skit, vi skulle gjort de bättre kontaterade vi.
Sen blev det Harrys, dock var alla på vift så jag lunkade mest
runt i min ensamhet. Tror folk förväxlade mig med någon annan igår?
Finns det annars en rimlig förklaring varför 4 st frågade om autograf?!
Träffade iallafall en snygging (Hej Christian!) så det var lyckat iallafall,
och med sin göteborgsdialekt och piercing i näsan njöt jag av sällskapet.
Kan fortfarande inte förstå att han ska överge Götebrorg nu för att flytta hit,
men en snygging i stan är ju aldrig fel så välkomnar honom såklart!

Jag förstår inte hur man kan bli så fantasifull på fyllan,
fick nämligen för mig att börja träna på kullerbyttor, framlänges och baklänges
i sängen i natt. Hur sjukt som helst, idag har jag skitont i nacken! :(

Hittade en bild,
Frågan är ju helt enkelt vem detta är.
Zalle eller Martin Rolinski? Hm..


Kommentarer
Postat av: sandra

haha knäpp, kullerbyttor!

2009-06-08 @ 18:01:06
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0