Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's a beutiful day


Efter en riktigt bra vecka kommer det nu en helt fantastiskt helg, jag längtar så!
Skulle ju blivit en ännu bättre helg om C kom också som han kanske skulle, men skitsamma :)
Jag började redan bli ivrig igår när jag slog in Emmas presenter skitsnyggt måste jag säga.
Jag la verkligen ner tanka bakom det hela, lägger upp en bild precis innan jag drar sen så
så få som möjligt som ska komma på festen hinner se den.
Klockan är bara 12 men ska ändå börja sätta igång snart, ska städa lite först innan jag fixar
mig och åker till Jennie. Väl där ska vi, Sandra och Sara käka pizza ute på balkongen och
dricka Strawberry Daiquiris innan vi beger oss till Emma vid 7. Kommer bli en kanon kväll!

Dags för städning!
Puss


en jättegammal härligt mysig bild på mig och min Emma =)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva ett såkallat "lyxliv?"

Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma, att kunna shoppa mkt o dessutom helt gratis!



klicka er in på min blogg o läs inlägget "shoppa gratis", lr gå in på länken här ovan!

det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-26 @ 12:15:25
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0