Blogg listad på Bloggtoppen.se

In my sleep


Fan vad mycket sjukt jag drömmde i natt, det ena värre än det andra.
Vaknade upp och ner i sängen. Lite läskigt när det är så verkligt!
Idag känner jag mig matt, lite halvrisig och allmänt blä.
Men ser ut som att det kan bli jobb imorgon iallafall så hoppas på bättring.
Nu ska jag återgå till min soffhörna och mysa ner mig.

Just det, flera stycken som varit nyfikna på vem denna C är av mina vänner.
Ledsen att göra er besvikna men ingen ni känner, Göteborgare (Förvånade?)
Jättemysig kille som även flyttar hit den 1a juli. Men jag är ju så kass på att tolka
signaler så man vet ju aldrig om de blir något, men det visar sig.

Hoppas det duger som svar så länge!
Puss, ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0