Blogg listad på Bloggtoppen.se

I want to be all that you've been waiting for.


Klockan är alldeles för mycket egentligen, borde sova.
Ska packa lite till och gå och lägga mig och försöka sova iallafall.
Har myst med min lilla plutt ikväll, pussat på honom lite extra eftersom
jag kommer vara borta tills på onsdag, vad jag kommer sakna dig!
Men har med mig en bunt kort att ha och kolla på, finaste skatten.
Idag stod han alldeles själv, blev lite skraj när han insåg att han släppt
min hand så föll rakt ner på rumpan igen, så söt och duktig!

Fick jordens tankeställare också helt plötsligt. Jag är en lycksökerska.
Inte en sån som letar efter rika gubbar som ska försörja mig, nej nej.
Men jag verkligen LETAR efter någon att vara med. Jag har väll inte riktigt
insett det förns nu att jag kanske försöker för mycket istället för att bara njuta.
Jag vill ju vara så kär! Kan väll inte vara fel? Men på håll kan det ju se idiotiskt
ut, och framförallt billigt ut med nya killar hela tiden. Men håller dom inte måttet
så gör dom inte, då är det ingen idé att slösa tid. Och vill dom bara ha lite kul,
så är det också adjö. Jag kanske borde tänka om lite och leva i nuet, som du skulle sagt.

Hitta en gammal bild också, jag var blond. Saknar det lite ändå.


Vi hörs på onsdag, ha det bra så länge och hör gärna av er =)
Puss och godnatt! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0