Blogg listad på Bloggtoppen.se

Grappa


Hur lyckas man egentligen? Från att planerat in promenad med C
och sen mys med Jennie och Carro så hamnar man på Grappa?
Amanda och Ludde kom förbi här en stund med lilla sötnosen Alice.
Sen på något vänster hamnade jag med Amanda och Micke på Grappa
innan Rickard och Frank kom, mitt sällskap. Även C var där med sina vänner,
var väll därför jag hamnade där på något sätt, gick egentligen bara förbi påväg
till Rickard och Frank. Men trevligt var det, och tack Rickard för ölen! =)
Hem och sov här med C, mycket mysigt men jättelite sömn blev det.
Tur i oturen att jag inte blev inringd till jobbet imorse. Tog en lunch med farmor istället
och strosade lite på stan. Jätteseg dag, mått lite halvkasst också.

Nu är det Greys som gäller.
Puss

Kommentarer
Postat av: ems

vem är c då ;)

2009-06-11 @ 09:36:06
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0