Blogg listad på Bloggtoppen.se

Back in the game


Jag är lätt illamående och jättetrött. Jag borde egentligen sova ett par timmar..
Ikväll är det kubb och mys på Djurgårn med "mitt andra tjejgäng" som gäller
innan vi drar hem till Johanna för förfestande och äntligen utgång.

"hon är ju en rocktjej, och jag tror inte din skjorta går hem hos henne"
"Vadå gillar du inte min skjorta, den är ju assnygg?"
"nej, jag tycker den är riktigt ful."
"då vill inte jag dansa med dig någe mer"

Pratat med C, önskar att han vore här i helgen..



Emma, jag älskar dig och finns här för dig när du än behöver mig.
Jag hoppas du vet det. Du är så värd allt du någonsin önskar.

Kommentarer
Postat av: ems

jag älskar dig också gumman <3<3

jag vet att du finns där och allt men vill helst inte dra in någon i detta ..

jaa jag älskar dig iaf gumman

2009-06-29 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0