Blogg listad på Bloggtoppen.se

Att sätta namn på sin smärta är inte alltid lätt


Jag är halvdöd, idag igen. Jag var så trött på första rasten att jag gick in i dörren och spillde kaffe på mig själv :(
Somnade på magen i soffan med fejjan nerburrad i soffkudden,
hur skönt som helst tills jag vaknade. VARMT och ont i nacken, aouch! Idag var det iallafall lugnare
på jobbet, tur det annars hade jag avlidit på plats, mitt bland alla varor. Pinade mig igenom mina timmar
och läängtade till rasterna för att vila fötterna med Ludde och Osku. Pratade med Frankie nyss om hur
ont man har i fötterna efter ett arbetspass, för att se om vi hade lika ont försökte jag sätta ord på hur ont
jag verkligen hade, beskrivningen blev "jag går som en apa som haft för mycket analsex för det gör så ont",
då konstaterade han att så ont hade minsann inte han.

Imorgon ska jag inte jobba, behöver vila mina stackars fötter innan dom får kapas av pga av stenklumparna till arbetsdojjor. Men vi ska ner på stan och shoppa och köpa present till våran Ems, hoppas jag går normalare då
så inte mina underbara vänner får skämmas över sin apa som haft för mycket analsex i gänget!


Somnade med jobbargrejerna på, här är jag nyvaken och glad iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0