Blogg listad på Bloggtoppen.se

Another day of sunhine


Jag och Jennie drog ner på stan vid 4tiden för våra ärenden.
Vi köpte presenter från de flesta av oss tjejer till Emma, hoppas hon blir glad!
Sen shoppade vi till oss själva lite, jag hittade min outfit till imorgon så jag är nöjd.
Mötte pappa vid stationen vid 6 och gick hem till honom och käkade, på vägen skulle
jag berätta något och han avbryter mig rätt snabbt och säger "jag vet, det läste jag på bloggen"
Haha! Kul när mina föräldrar sitter och läser bloggen, så dom blir uppdaterade om mitt liv.

Senare satte jag min lilla pudding Noel i vagnen och gick och köpte barnmat och vinkade
till Rickard på vägen. Solstrålen som Noel är så tjöt han hela tiden och var så charmig,
jag älskar dig så mycket! Vi hann även med att leka lite. Noel stod för musiken med leksaker
och jag höll i en dansande Skalman, det tyckte han var skitkul. Haha!

Jag är glad!


Kommentarer
Postat av: Jennie

var glad att de bara är dom, min mormor läser min ;p

2009-06-26 @ 00:00:46
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0