Blogg listad på Bloggtoppen.se

AJ!!


Skitdag, fy fan. Inte kommit ur pyjamasen än, har pissont i huvudet
och är på skitdåligt humör. Verkligen inte en bra dag så har inget att
skriva om. Kom på vissa trista saker också, som begravningen på
fredag som även skulle bli Carros 20 årsdag! :'(
Det är inte min dag idag, bara att konstatera och hoppas på en
bättre morgondag, måste fan göra något. Jobba eller träna kanske.

Ville passa på att gratta födelsedagsbarnet Sandra idag också,
hoppas du haft en underbar dag och tack för i helgen <3



Nu ska jag dra täcket över huvudet och vänta på att Greys ska börja,
och jag känner på mig att det kommer bli sorligt, och jag kommer gråta!

Kommentarer
Postat av: sandra

tack sötnos !!! love

2009-06-03 @ 21:15:06
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0