Blogg listad på Bloggtoppen.se

5JUNI.


Jag hade trotts allt inte så svårt att somna igår, slocknade
nästan direkt när CSI var slut vid 01 tiden..inte så konstigt
efter en jobbig dag kanske. Gick upp vid 10 idag och drog
på mig träningskläderna för en runda i stormen, skitkallt!
Blir hämtad vid halv 3 tiden sen, begravningen börjar 3.
Jag har en klump i magen, jag vill inte..Fan.
Var ett par år sen jag var på en begravning, Felles.. och det
blir aldrig enklare, speciellt inte ju mer man älskar en person.
Carros födelsedag idag också, känns fortfarande lika overkligt
att du inte finns, även när man står vid din grav.

Jag hoppas att Carro och farfar tar hand om varandra i himlen,
farfar är ju ny, du har varit där längre Carro, alldeles för länge.
Jag saknar och älskar er båda, 5e juni kommer alltid vara jobbig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0