Blogg listad på Bloggtoppen.se

Syskonbattle


Ja i lördags blev det ju fest igen, var bara att bita ihop och ta sig till Jacke
för hans inflyttningsfest. Hade trevligt och spelade lite ölspel m.m, kom fram till att
mitt ansikte på rickards kropp skulle vara det ultimata, hahaha! Sen tog vi taxi ner till stan
och in på Harrys, dock var alla väldigt slitna förutom Tine som flög runt ;) Träffade endel roligt
folk iallafall och stod ut till 2, då blev det taxi och sen sova efter mycket om och men.

Söndagen blev det middag hos pappa med min baksmälla, men det var trevligt.
Myste med min älskade lilla Noel.

Idag har vi haft syskonbattle, åkte ut på landet och hade fisketävling. Simon vann dock, men man
fick sola på köpet! Sen åt vi god mat och hade boulematch först till 100, då vann jag iallafall :D
Imorgon åker han hem till Göteborg igen så ska mysas med han och Noel ett tag ikväll!

Puss!



Jag och min älskade vän Rickard i fredags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0