Blogg listad på Bloggtoppen.se

Onsdag, torsdag, fredag...


Jösses, jag glömde bort att jag hade en blogg att skriva i. Oups!
Men jag och mamma hade ju dejtkväll i onsdags, en kväll för bara oss.
Vi hade bord på harrys 8, tog en drink och en cider hemma innan och pratade.
Jättemätta och ett glas vin senare började vi beställa mer och mer dricka..
Kvällen slutade alltså att vi blev kvar på harrys till stängning, haha.

Igår tog jag tag i mitt elände till garderob, 2 timmar senare och 3 pappkassar
med slängda kläder senare var jag klar och mycket nöjd!

Idag har jag fått hem mina beställda bilder, så underbart. Jättefina!
Ikväll blir de lite fest, igen, ja jag har ju inget liv så varför inte liksom.
Ska fixa klart håret och så snart innan jag drar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0