Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let's party like rockstars


Onsdagen blev en fullspäckad men bra dag. Var ju som sagt jobb först och sen nästan direkt hem till farmor för middag, kinamat..mums! Noel försökte hångla upp mig när vi skulle pussas för kameran, mindre trevligt kanske :P
Senare på kvällen blev det lite snack med Sofie i lekparken, vi gungade också lite, haha!

Torsdagen blev stan med Jennie och Emma, gick till det nya cafét där dom befann sig och satt där och myste och prata en stund innan vi startade jakten på fynd. Jag visste precis vad jag behövde, och inget av de lyckades jag köpa..det jag istället kom hem med var en värdelös lång skjorta som var ful. Duktigt jobbat!

Idag är det fredag så det blir party ikväll =) Ser fram emot en rolig kväll med bra sällskap!

Pusspuss!


(Bilden är tagen i april hos farmor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0