Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fredag-Tisdag


Jag är då dålig på att uppdatera nu för tiden..
I fredags blev det fest, började hos Jennie med ölspel och massa musik och balkongmys med henne,
Elin, Carro, Emelie, Sofie, Erik, Gurra och Linus. Mycket trevligt och rätt så runt under fötterna för min del
 drog vi till stan, jag och Elin körde på Harrys, Nybron och Grappa..Jösses, och ändå hände inte speciellt mycket.
Haha!

Lördag var det lugnt med disneydags och 101 dalmatiner, jag är så vuxen!
Söndag var det Noel's 11 månaders dag, och det firade vi genom massa pussar och kramar, tacos
hos pappa och film på kvällen. Mycket bra!

Igår var jag hängig så blev en mysdag.
Idag har jag varit på shoppingrunda med Sofie lite spontant. Inhandlade eyeliner, ögonskugga, fina armband,
klänning och en jeansjacka. Mycket bra shoppingtimme! In på Coop ochj ag köpte lite mat och åkte och höll Amanda sällskap där hon är hus/kattvakt..vi lagade mat och spelade massa nintendo wii, jag var sämst men det var roligt!
Har saknat dig gumman.


Världens finaste nakenfis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0