Blogg listad på Bloggtoppen.se

En stad av tårar.


Lördagen blev det som väntat fylla och festligheter. Inte helt peppa var vi på det men det var bara
att piggna till och så till festsuget på kvällen efter våran middag. Vi var hos Sofie, jag, Emma, Sandra
och Camilla. Tjejfest, skönt tyckte vi. Vart i helvete är alla killarna undrade Sandra besviket.
Spelade rejällt mycket ölspel och alkholen flödade och balansen på cykeln ner till krogen var sådär,
men överlevde och det blev in på Harrys och dansa, dansa och dansa. Träffade endel roligt folk
och satt och myste lite ute i regnet på utebaren, regn luktar så gott! Dock råkade jag sätta mig i en dyngsur stol
så i min röda klänning såg det ut som att jag inte riktigt kunnat hålla tätt, då blev de extra skak på rumpan på
dansgolvet så den skulle torka fortare! (Bilder kommer senare!)




Den här staden är så fruktansvärt sorlig i perioder, verkar vara många som mår dåligt, så pass mycket att man inte ser någon annan utväg än att försvinna. Hoppas att Victoria Lindqvist har det bättre där hon är nu, och att hennes familj och vänner är starka och vet att alla tänker på er!

Kommentarer
Postat av: bärt

Hej

2009-07-28 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0