Blogg listad på Bloggtoppen.se

En sexdröm för mycket kanske..


Idag vaknade jag efter en natt fylld av konstiga drömmar..
Allt från drömmar om Carro, till att Jennie klippte av sig håret till att farmor och jag kollade
live på när Michael Jackson och Bill Kaulitz hade sex, helt sjukt! Haha.

Skakade av mig de otroliga verkliga minnesbilderna jag hade i skallen när jag vaknade
och gick upp och gjorde frukost till min stora förvåning. Ett tag senare drog The City maratonet
igång och jag var fastklistrad i soffhörnet, dock hann jag aldrig se klart för Amanda ringde och
frågade om jag ville med och lira tv-spel, så 20 minuter senare hämtade hon upp mig.
Lirade några turneringar och hade det trevligt, med en powernap för hennes del emellan, haha söt!

Sitter och småångrar att jag nobbade några öl och en eventuell utgång ikväll, verkar vara många
som ska det, eller så är det bara mina alkholberoende sötvänner. Hemma blev jag iallafall, igen.



Sötnosan Amanda på dass ;) (Lotus för evigheter sen)


Och till mina päron:
Detta är en blogg där jag skriver vad som händer i MITT liv, ni får gärna läsa om ni vill vara uppdaterade,
men det är allt denna blogg är till för, inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0