Blogg listad på Bloggtoppen.se

Disconnected.


En vecka i Göteborg var precis var jag behövde. Massor av sol och bra handboll om dagarna.
Svettandes i Lisebergshallen för att se på Almir och resten av Sverige.
Även Liseberg och utgång blev det med Sara, Jennie och Jessi. Träffade efterlängtade människor och nya. Jag bara älskar att vara i Göteborg. Kryllade av sötnosar också, gjorde ju inte veckan sämre!


Sara: Din sötnos blev mosad
Jag: Han blev söt-mos


Haha, solsting hela dagarna, kass humor, Noel har charmat alla och ja..allt har bara varit underbart..Tills jag glömde telefonen på efterfesten ..skitklantigt! Men den kommer förhoppningsvis på posten snart. Har fått med bror hem en vecka också, woh!

Nu är jag alltså tillbaka i den bittra verkligheten, känns inte fullt så bra kanske..
Känns redan som att jag vill dra iväg igen...men det är väll bara att bita ihop antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0