Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det går bra nu..


Jag har ont i huvudet, då intar jag halvliggläge i soffan.
När jag är i halvliggläge får jag ont i ryggen, jag lägger mig ner.
När jag ligger ner, så blir jag täppt i näsan.
När jag blir täppt i näsan, så nyser jag.
När jag nyser, så hostar jag.
När jag hostar, får jag ont i magen.
När jag har ont i magen, drar jag upp benen mot magen.
När jag har benen uppdragna mot magen, domnar benen av.
När jag ställer mig upp på avdomnade, då viker dom sig.
När mina ben viker sig, så ramlar jag.
När jag ramlar, slår jag i stället jag hade ont i från början, huvudet. MER HUVUDVÄRK!

=S


Kommentarer
Postat av: Sofie

det där låter jobbigt hörru:(

2009-07-29 @ 21:08:27
Postat av: micke

Ne stackars sassa, tycker så synd om dig

2009-07-30 @ 22:20:54
Postat av: Catrin

Det är inte lätt när det är svårt.. ;) saknar dig! <3

2009-08-03 @ 15:03:22
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0