Blogg listad på Bloggtoppen.se

You gave me a reason for standing still


Har träffat farmor idag. Vi lunchade och fulade oss som vanligt. Gott och kul!  Gick vidare på stan och osade vitlök, måttligt attraktivt! Farmor skulle promp ha nagellack och tröja, så vi letade efter de, och tack vare Erik fick hon sin nedrans tröja, petiga kärring :) Första farmor vräker ur sig högt när hon ser Erik är "å vad fin han är, vilken tur att jag fixat håret idag." Och visst, det är han. Det betyder mycket för mig vad min farmor tycker, har alltid gjort och kommer alltid och göra.. det var sorligt på ett sätt. Min farmor betyder så mycket för mig.

Får se om jag ska ta Noel på en promenad snart, få av mig maten lite. Ikväll ska vi bara gosa min lilla pojke och jag.






I´ve been dying inside,
Little by little,
No where to go,
But going out of my mind
In endless circles,
Running from my self until,
You gave me a reason for standing still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0