Blogg listad på Bloggtoppen.se

Smells like team spirit


Det var det värsta! Gillar ni att läsa denna blogg bättre nu när jag varit ledsen/fundersam osv..? Det är nämligen så att på 2 dagar har antalet läsare dubblats. Då vet jag vad ni gillar, min olycka. Haha!

Skum som jag är kämpade jag för att platta mitt nytvättade hår, spikrakt skulle de vara. Och vad gör jag då? Jo, sätter i locktången och lägger i lite lockar. Onödigt! Ska väll börja ta tag i att fixa mig mera, skulle ju inte vara en vacker syn att se mig festa i träningskläder, och ännu värre gå ut på krogen med. Men å andra sidan kanske de blir nya modet, och om inte annat, ruggigt mysigt att ha på sig :) Någon som är på och testa?!

Min stackars sötvän har killproblem, som jag. Vi har stöttat  varandra bra.
Hon klagar på att ingen "ser" henne, trots att hon är så underbar som hon är.
Nu har hon fått en kille efter sig, då är hon inte lika glad längre.
Kära vän, har du lite dubbelmoral? Du ville ju de här? Hahahahaha.


Jag råkade visst lova att jag skulle stå för musiken ikväll, yey.
Ett litet problem bara, jag har inga skivor! Kan ju inte ta med gamla spice girls skivor eller sådant som jag har någonstans. Varför gick jag med på detta? Men jag tror Adam glömde en skiva här någonstans när han och Simon sov här några dagar över nyår, kan bara bära eller brista!


Puss, hoppas ni får en bra kväll! :)
Nirvana- smells like team spirit

Kommentarer
Postat av: Idaa

åhh skulle vara underbart med myskläder på krogen, jag är på ! :D

2009-01-20 @ 12:54:26
URL: http://eyedaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0