Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pyjamas och olösta korsord


I lördags var det förfest hos Jonas och Ida med Ralle, Malin, Alex, Amanda och Sofie. Spelade kort med hemmagjort kortspel och hade det trevligt. Sen utgång på Lotus. Mötte Erik och gick hem. Helt okej kväll, fick en bamseros, hihi.
Sov alldeles för lite som vanligt, och mannen var på rethumör vilket jag tyckte var roligt, eftersom han sa förlåt efter varje rolig kommentar, sötis. Sov sedan nästan hela dagen och var vaken halva natten som vanligt. Pratade med Jennie osv.

Idag har jag varit slö och aldrig bytt om från pyjamas, något Erik uppskattar att jag har på mig tydligen, speciellt mini-pyjamasen, haha. Läst veckorevyn, nästan löst korsordet, kollat lite på handbollen, missat unga mödrar osv..

Noel, Min lilla prins.
Jag älskar dig mest av allt.



IKVÄLL BÖRJAR EN NY SÄSONG AV CSI!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0