Blogg listad på Bloggtoppen.se

Porrstjärnor som läser Shakespeare?


Bloggade inte igår, var trött, på dåligt humör och lite bakis. Idag är det iof. inte bättre, men jag är gladare. Jag har nästan säkert urinvägsinfektion vilket går mig sjukt mycket på nerverna och mår illa, samt att min yrsel kom tillbaka i lördags. Jag har sådan tur, världens flyt har jag.

I lördags var det dags för förfest hos Jenny igen. Träffade Erik en snabbis innan jag kilade in hos Jenny och kolla handbollen. Var inte direkt på utgångshumör och kvällen kändes ganska lugn, men sen plötsligt var man på Harrys iallafall efter 12 slaget, vilket jag tyckte var alldeles för sent. Dansade lite och träffade några man kände sen var det stängningsdax i stort sätt. Inte den bästa utgången men det var en okej kväll. Gick till Larry, lyssnade på musik och tog en öl. Tack - Jenny, Ludde, Sandra, Linn, Erik, Johan, Anton och Gurra.+ Emma.

Idag var jag uppe tidigt tyckte jag, halv 11, Jennie hämtade mig efter en liten promenad med Hampuz i snöfallet. Vi åkte till Blue Lotus och Jennie gjorde sin tatuering på foten (Skitsnygg!) och jag letade insperation, men jag har ju inte pengar heller till nya för tillfället. En jättesöt dam i 60 års åldern skulle göra, som jag förstod sin första tatuering och kollade runt:
Tanten: Åh, titta den var fin. En prinsessa.
Gubben: Nej, det är Betty Boop.
Hennes karl hade koll han, haha. Sen gick vi på stan en snabbis, jag köpte ny hårfärg och Jennie smink, hälsade på Erik och lunchade. Ikväll är det handboll igen, antingen på O'learys eller om jag mår sämre, hemma i soffan..



Nu till rubriken. I natt när jag inte kunde sova kollade jag på ett program som hette "my bare lady". Den realityserien handlade om porrstjärnor i USA som ville slå igenom som skådespelare inom teater i London. Dom fick på audition bla visa hur dom fejkar en orgasm och läsa Shakespeare. Så dålig idé så det finns inte, snacka om utfyllnad i tablån. Några av tjejerna ville visa att "porrskådisar inte bara är bra i sängen och sen helt blåsta", dom bevisa dock oftast  inte detta utan verkade helt blåsta. Och vem i helskotta vill gå på en Shakespeare teater och se en silikonfylld tjej? Kåta killar som kan koppla bort allt utom tuttarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0