Blogg listad på Bloggtoppen.se

Om man bara ger fan på det..


Jag säger:

tönt

Micke säger:

är jag?

Jag säger:

aaaaaaa

Micke säger:

du också

Jag säger:

yesbox

Micke säger:

 snäll du är bajsunge

Jag säger:

tack du med skitkorv

Micke säger:

skitkorv de var lågt majsballe'




Dagen börjar lida mot sitt slut, det märks på den dåliga humorn. Men jag är inte värst. Micke ritar snoppar. Det är illa!
Ska slå mig ner i den halvbäddade sängen strax och glo på CSI och Cold case, ska upp rätt tidigt imorgon (enligt mig).

Nu är även Kim med i snoppritandet...Dom mobbar varandras konstverk. Vad fan är världen på väg?
Sen kallar dom mig för massa barnförjudna saker, bara för att det är två mot en. SÅ JÄVLA FEGT!!


En natt efter krogen försökte Micke pilla ut
med ena öga, det var sjukt lågt tycker jag!




:.

Om jag bara ger mig fan på det, så kanske går..om jag anstränger mig tillräckligt mycket och liksom bara, inte tänker..eller känner. Eller vafan, på något sätt. Men hur lätt är det att leva utan att tänka eller känna? Jag står inför ett rätt omöjligt uppdrag, men jag ska ge mig på ett bra försök. Det är det väll värt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0