Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mysig tupplur med Noel


I natt somnade jag på tok för sent, som vanligt. Resultatet är att jag är död när det blir dag. Hade laddat för Sverige - Tunisien matchen och vad gör jag under matchens mest intressanta perioder? Jo jag somnar såklart, men Noel på mig så skönt i soffan. Typiskt! Får ladda om för B-lags matchen imorgon då. Noel har idag lärt sig att ta ur nappen själv och hålla i den, inte bara slänga iväg den, jättegulligt :) Men han var på grymt grinit humör ett tag, då Erik passade på att cocha med "gör något roligt"..Haha.

Nu borde jag egentligen vara trött, men icke sa nicke. Är sjukt pigg nu och kommer med all säkerhet inte somna på ett bra tag, lika bra att memorera tv-tablån för natten och krypa ner i sängen kanske, känns rätt lockande. Ska säga godnatt till stackars Erik som ska upp och jobba imorgon medans jag ligger och njuter av sömnen ;D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0