Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mitt misslyckade slut på 2008


Jag har inte kunnat blogga sen i lördags av två enkla, rimliga anledningar.
- Jag har varit sjuk.
- Simon och Adam har sovit här sen i tisdags.

Hur som helst, lördagen var det ju förfest hos Catrin. Utgång på Lotus, fick även med Erik och hans vänner, stackarna!
Efter de sov Erik hos mig efter mycket fulla sjuka grejer, är rätt förvånad att han fortfarande är kvar hos mig efter allt, ha!
Han åkte och jobbade dagen efter och jag gick som jag lovat A för länge sen på GUIF-RIK, jag vann vadet, wo!
Sen hände de tråkiga, jag blev sjuk.

Låg sängliggandes tills igår i högfeber och massa hosta, mina lungor hade jag ju ont i redan innan så de var inte bra. Missade nyår vilket jag är grymt ledsen över. Simon, Adam och Sofie var här på middag, som jag knappt fick i mig något =/ Satt i pyjamas och skålade i läsk på tolvslaget, kände mig som en tolvåring :( Men jag hade iallafall sällskap och det är jag glad över! Kollade även på massa Grey's avsnitt, sicken vild nyårsnatt!

Igår var jag iallafall på benen och då var det kina mat, parlamentet och filmer hos jennie med amanda och emma. MYS!
Nu blir det stan med amanda och sofie. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0