Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lillebror

Idag fyller min bror år, 17 bast. kan ju tyvärr inte vara där och gratta honom. Men jag hoppas att han har en bra dag med sina vänner iallafall. :) Love you.



BROR TESTET!

HAN
Vad heter han? - Simon Sonesten
Vad var det senaste han sa till dig? - Tack.
Vad brukar han säga när han kommer hem? - Hallå, typ.
Vem umgås han mest med? - Adam och de andra RIKarna.
Har han någonsin haft en Flickvän? - Ja.
Har han en speciell lukt? - Minns inte, men god parfym senast.
Kan du hans mobilnummer?- ja
Vad är typiskt han? -  Mycket är typiskt han.
Är han din lillebror? - Yes.
Är han din tvillingbror? -  Nix.
Är han din storebror? - Nej.


NI
Hur många år är det emellan er? - 2 ½ år.
Har ni samma föräldrar? - Japp.
Brukar ni göra saker tillsammans? - Ne, de är lite svårt nuförtiden.
Kan ni prata om allt? - Det hoppas jag.
Kan ni skratta åt allt? - Om vi är på bra humör.
Bor ni i samma hushåll? - Nej, inte ens samma stad =/
Umgås ni med sammamänniskor? - Förr gjorde vi de, lite.
Är ni oftast sams? - Nuförtiden är vi det.
Tycker du att ni har en bra relation? - Blir bara bättre och bättre ju äldre vi blir.
Tror du att han tycker det? - Jag hoppas att han tycker det.
Samma skola? - Nej. Förutom 1-6an.
Samma musik? - Nja, inte direkt. Några låtar kanske.

DU
Vad var det sista du sa till han? - Grattis på födelsedagen
Uppskattar du han? - Ja
Litar du på han? - Ja
Brukar du sno grejer av han? - Något klädesplagg förut, men inte nu.
Är det du som startar era fighter? - Vi är lika bra på det.
Ställer du upp för han om han behöver? - Självklart.
Om du såg han gråta, skulle du gå dit? - Absolut.
Till sist, älskar du han? -  Ja, det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0