Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kitty vs Blondinerna


Att Kitty Jutbring är med i Let's dance gör det ju värt att kolla på om inte annat.
En av mina favoriter, vilken brud, vilken personlighet och vilken stil.
Hon är minst sagt skitcool och sådant vackert ansikte, mumma vilken kvinna!

..Och Blondin-Bella, hur trög låter inte hon på en skala? Nåja, man ska inte döma efter skalet eller något sådant, hon är säkert trevlig och allt. Men.. Ja. En typisk tjej som blivit känd för sitt blonda hårsvall. Jag tycker ju personligen så mycket bättre om en tjej som går sin egen väg, som Kitty. Hur många tjejer finns det inte exakt som Bella liksom? Men å andra sidan hade jag grymt svårt för Carolina Gynning i början och nu tycker jag hon är rätt härlig ändå. Så jag kanske blir ett Blondin-Bella fan och blir jätteblond igen, nåja..riktigt så långt ska det nog inte gå. Nu har jag fått ur mig det också, som en ordspya som bara skulle ut.

(jag menar absolut inget illa mot blondiner, det är snyggt.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0