Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jobbigt...


Jag har ångest. Utseendeångest. Helt plötsligt är jag trött på att vara brunett, dock om jag lägger i blonda slingor kommer de bli orange, inte charmigt. Jag är blek, jag vill bli brun. Jag måste med andra ord pallra mig till solariumet. Jag vill tappa några kilon, men der krävs också jobb. Jobbigt. Just nu är jag en blekfet brunett, är jag verkligen så slö?!

Imorgon kommer jag säkert vara nöjd som brunett iallafall...Kanske.


Brunett eller blondin? - Det är det som är frågan.

Kommentarer
Postat av: ems

rööööööööööööööööööööööööd:)

2009-01-08 @ 22:19:57
Postat av: luuus

erkänn för dig själv, du är fortf rödhårig=P

2009-01-09 @ 00:09:11
Postat av: syster (nokz)

åhh jag älskade ditt hår när du var blond, visste du det? :) i af så gjorde jag det och när du hade en aning svart i :)

2009-01-09 @ 02:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0