Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag tar tag i saken..


Håret blev bra, är nöjd än så länge. Ida färgade också håret, så nu har vi ungefär samma hårfärg :P Från blondies till brownies, we work it dude! Ville även få min blogg lite snyggare, och då tog jag tag i saken..Och lät Ida göra det. Haha.


Jag fick en rätt stor chock nyss, min bästa killkompis i stort sätt, (visst vi har glidit ifrån varandra en del) avslöjade att han ska flytta till Norge, IMORGON! Om det bara hade varit ett tag till så man hade kunnat umgås lite innan han åker, men nix, några minuter ikväll var allt han hade att erbjuda. Kul för honom att han fick jobbet, konstigt bara att han måste flytta så snabbt. En dag på sig liksom, känns lite snabbt och stressigt. Hoppas det går bra för honom iallafall!



we look great, hun! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0