Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är irriterad, internet fan!


Jag är irriterad på internet just nu av två anledningar:

1. Jag lägger upp mitt CV på ett bemanningsföretag, vanliga frågor förekommer och uppgifter. En sak blev jag irriterad på. Civilståns. Sen när har det någon betydelse om man har någon eller inte? Och att det fanns två altenativ. Singel eller sambo/gift. Så man kan inte ha pojk/flickvän bara!?. Jag tyckte det var mycket dåligt och onödigt.

2. Jag Googlade på mitt namn, något Erik gjorde förut så jag ville kolla lite. Mest matchresultat osv som står. Och en sak irriterade mig som fan. Det står på Eniro.se att jag fyller år den 2 februari, vilket är helt fel. MYCKET DÅLIGT ENIRO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0