Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är för fan inte sann...


Har sitter jag, öppnade första ölen till handbollen och har det bra. åt thaimat  innan också så nu är jag mätt. Jag ska till Emma om en halvtimme och vad är problemet? - JAG HITTAR INTE TALLRIKEN JAG ÅT PÅ! Jag har letat överallt i hela lägenheten, det är helt sjukt, den är försvunnen. Kollar i diskmaskinen och diskbänken flera gånger, den är borta.

Måste hitta den annars kommer de typ komma massa flugor och lukta mat sen. =/
Jag är så hopplös, jag orkar inte med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hatar när det händer =) Titta gärna in på min blogg.

2009-01-24 @ 20:33:48
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: sofie

haha,hittat tallriken än?;)

2009-01-25 @ 15:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0