Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ivano Balic'

Ursch, trist att bli på lite dåligt humör efter en bra dag. Men sånt ändrar sig snabbt. Ena stunden skrattar jag åt Eriks tokigheter så jag håller på att ramla av stolen, och andra.. ja är inte lika glad. Men allt går upp och ner och lär vara glad imorgon igen =)

Kollade nyss på Kroatien- Spanien, sånt jävla tryck i hallen. Helt sjukt stor press Sverige kommer utsättas för imorgon.
och Ivano Balic', sicken lirare, så himla härligt och se han spela. Han är så fruktansvärt grym! :)





Ivano Balic' - KUNG!





Blev inte på bättre humör nu heller, inte sur eller något. Har jag väll egentligen inte vart, bara lite irriterad. Men nu är jag lite ledsen. Känns tungt att ge ett besked som detta, något jag trodde hon redan fått reda på, eftersom hon håller kontakten med ett par andra tjejer från skoltiden. Jag och Carro gick ju i paralell klass, och Kate började i Carros, så vi umgicks alla tre även en del på fritiden eftersom Carro var min bästa vän. Vi tyckte det var skitkul att lära Kate att säga saker på svenska, det lät så kul. Och Kate lärde oss mer engelska. Kate hann flytta tillbaka till England innan Carro fick sin diagnos första gången, och på så sätt har hon aldrig fått veta något, eftersom jag inte haft någon kontakt med henne förän nu. Men nu vet hon iallafall att Carro inte längre finns bland oss, känns som jag drar upp gamla sår på mig själv med alla minnen, och skapar nya för Kate.

='/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0