Blogg listad på Bloggtoppen.se

im dreaming, you woke up

Då var det en dag på stan med Jennie igen. Vi lunchade på 21an och glodde på när Erik jobbade, haha. Gick runt och kollade lite på stan, köpte endast ett par örhängen idag,mycket stolt. Hälsade på Erik två ggr på ca 2 timmar, stalker varning lär jag få snart av övrig personal =/. Ikväll ska jag antingen över till pappa eller träffa Sofie.

Tack vare Facebook har jag kommit i kontakt med en gammal förlorad vän, Kate. Vi gick i skolan tillsammans när vi var små innan hon flyttade tillbaka till England. Kul att man ändå får tag i varandra efter alla år och jag får träna upp min engelska igen, det behövs!




Har massa Ana Johnsson låtar i skallen, så grymt bra. Om jag skulle få välja en svensk artist att vara, så skulle det vara hon, jag gillar henne! =) Texten nere är ur låten "I'm stupid", är en av favoriterna. Har ingen betydelse att jag har lagt in den, men den är klockren och ja..Den är helt enkelt bra!


I`m stupid, you`re smarter
I`m stupid, thinking there`s a way
This could turn out right

I`m dreaming, you woke up
I should have known from the start
That you were never mine

Cause if I can`t make you love me
You`re out of reason to stay
Make it easy on yourself
Don`t worry `bout me
Can`t make you feel somethin you don`t

I`m crying, but don`t pity
I`m dying, but just walk away
It will be alright



PS: BLOGGEN SKA INTE SE UT SÅHÄR! IDA FIXELIFIXAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0