Blogg listad på Bloggtoppen.se

i hate this part right here, i just can't take the tears


Världens konstigaste känsla har jag idag. Jobbigt.
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Känner att jag måste göra något, hålla mig sysselsatt,
men också att jag bara vill lägga mig ner, dra täcket över huvudet och bara skita i allt.
Nåja, får väll se vad jag bestämmer mig för helt enkelt. Och med mint tur idag, lär jag
med all säkerhet göra fel val. Pissont i mitt elände till hjärta har jag idag också, såklart
ska allt bli snäppet värre, har väll någon låsning eller något men det hugger till ibland
så fruktansvärt. Ne nu ska jag läsa sporten och bestämma mig vad jag ska göra...





Du,
<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0