Blogg listad på Bloggtoppen.se

How do we know this is going straight to hell?


Idag har jag varit effektiv tycker jag. Jag gick upp tidigt (enligt mig själv) och lunchade på stan med Jennie och såg på när Erik hade kul på jobbet, haha. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord i timmar, så underbart trevligt. Gick runt lite på stan och båda köpte varsin klänning, snygga! :D Erik slutade och vi väntade på honom och pussades och gick hem :P Ikväll ska vi två ha myskväll :)

Imorgon, party?

All time low- six feet under the stars

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa imorgon, ring mig! :)

2009-01-09 @ 19:13:47
Postat av: Jenny

var jag som skrev förra inlägget! :)

2009-01-09 @ 19:14:55
URL: http://jennyyyyyyyyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0