Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hårfärgning och nya bebisar


Jag skäms. Gud vad jag fick sovmorgon idag, jag är bortskämd med det. Jag erkänner! Var vaken alldeles för länge i natt, försökte med Eriks "lägg dig ner och bara blunda så somnar du" - det funkar inte på mig! Jag har iallafall färgat håret idag, eller jag håller på. Sitter med kleten i skallen nu och ska snart duscha, jag hoppas att det blir bra.

Ville passa på och gratta Nattis och Adde som fick sin lilla dotter Agnes imorse! GRATTIS!!!! =)
Tror jag glömt att skriva det här med även min kära vän Cille fick sitt andra barn för inte alls länge sen,
hon ligger inte på latsidan hon, denna gång fick hon en son, en liten Isak. Hoppas ni och Ebba mår bra!<3




DUUUUUUUUUUUUSCH sen matlagning, Erik..Håll tummarna!
(Råkande nämligen bränna maten och göra så det började brinna i mikron för ett par dagar sen! =/)


Tack för igår förresten,
trots lilla ihop-gaddningen av Erik och Jennie, haha.
Jag var glad igår, lycklig. Det älskar jag att vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0