Blogg listad på Bloggtoppen.se

Handboll och Björn


Kollade segaste matchen idag, Egypten- Kuwait, den sög hårt. Ikväll är det iallafall Sverie mot Sverige 2, det ska bli kul. Nu är det Tunisien mot Island på i bakgrunden. Ska ut med Hampuz innan Jennie kommer och hämtar mig om ett tag,. vi ska se Björn- filmen (ÄNTLIGEN!) innan handbollen börjar vid 23.

Jag är ju CSI nörd, igår såg jag tre avsnitt på tv.
Jennie är också nörd. Häromdagen sa Grissom klockrenaste kommentaren till en babblande söt- Greg:
- Får du betalt per ord eller?
Jag tyckte det var sjukt roligt och skrattade friskt i natten, utan tanke på att det kunde väcka sovande. Jag har dålig humor.

Jag vill ha vår
Jag vill ha sommar
Jag hatar vintern, blä.




Kände mig bara tvungen att lägga in en bild
på Bill's nya frilla. Det var ingen höjdare dock.
Låt Tom var den med dreads, din spinkiga lilla
sötsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0