Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fyra av fem toast


Gårdagen var minst sagt oväntad. Allt från riktigt jobbigt till en början till skitkul. Hur som helst, Jennie hämtade mig vid 7 tiden. Vi hade bestämt att vi skulle se Björn Gustafsson filmen och handbollen tillsammans, vad fröken glömde berätta som jag fick veta när det plingade på dörren var att även Erik och Ante skulle delta. En lätt känsla av obehag kröp över hela min kropp tills filmen drog igång, då var det skrattanfall på skrattanfall och det var riktigt trevligt, hade jag inte förväntat mig. Ante grät nästan av skratt medans Erik nästan ramlade ur soffan. Filmen var så rolig att vi såg om den tre gånger tror jag, innan handbollen börja, som vi knappt såg någonting av. Förvånatsvärt kul kväll faktiskt, låter jättechockad och det är jag också, trodde de skulle ta ett tag innan vi kunde ha kul tillsammans igen, även om det blev lite väl hårda hård emellanåt, men men.. sånt är vi vana vid. Skönt om det kan fortsätta såhär, att umgås.. Vi får se.

Jag säger som Ante:
- "Denna kväll fick fyra av fem toast. Superkul!"

Tog en promenad hem till min tankar i natten och kollade på Cold Case och CSI innan jag somnade, förvånadsvärt glad.

Snart är det Unga mödrar, yeees. Imorgon ska jag luncha med min Jennie, bjöd även in Ida men hon sviker oss för jobb, sicken typ :P Ska då även passa på att störa min Erik på jobbet har jag planerat in, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0