Blogg listad på Bloggtoppen.se

Förlåt mig, Skåne!


Jag kunde ju inte svika min lilla Jennies födelsedag. Så fick helt enkelt säga till gubben att jag inte åker med=/ och vi som behövde lite tid för att umgås bara vi två. Så han åker ner själv och bor i vårat dubbelrum och får äta den goda maten :P Lyllo honom då!

Det positiva är ju just att jag inte missar festen. Det "negativa" är att Sebbe ska supa ner mig har han sagt, som hämnd. Inte för att jag supit ner honom, nej nej..utan för att på idrotten i gymnasiet när vi tjejer (mest jag och amanda) hade idrott med industripojkarna så slog jag honom i ALLT. Och nu har han kommit på sin hämd, jag ska ligga i fosterställning och må skit innan kvällen är slut, tack Sebbe!
.. Sen kanske coolingen ska hit och festa också, det blir sjukt kul ju! :D



hittade en gammal bild, när jag var blondie..


SOV GOTT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH, du kommer! ;) glad jag blir!

2009-01-30 @ 18:29:54
URL: http://laantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0