Blogg listad på Bloggtoppen.se

En tår är ju inte olagligt eller så


Idag var det seriestart för Criminal Minds, tv-nörd som man är. Jag och Jennie tippade innan det började vem som skulle dö, båda hade fel. Det var rätt kasst av oss. Det var trots allt världigt sorligt och rätt som det var kom det är par tårar rinnande ner för min kind, vad töntig och känslig jag är ibland alltså. Jisses! Jag kanske var lite lättad också för att det inte var några av mina favvisar som dog, jag vet inte.. eller så har jag helt enkelt en känslig dag. Jag grät iallafall, punk slut.

Funderar på hur de ska gå med mitt liv egentligen, sicken elände. Vad händer i slutet på månaden?
Tomma hot eller är det verkligen så det kommer bli? Jag börjar bli aningen arg och orolig. Sökte ett jobb igår, hoppas jag får det. Så sjukt egentligen vad blyg jag är i vissa lägen, som att söka jobb, nästintill pinsamt hur feg jag är. Skitorolig för allt som har med jobb och göra. Jag kommer göra fel, jag kommer skämma ut mig, dom kommer inte gilla mig osv...=/.

Nåja, Erik har iallafall kommit hem från träningen, trött också så han somnar väll snart men jag har iallafall någn att prata med =)

Emma Carolina Pargelius, hur med är du i matchen?=)
Jag säger "Brunett eller blondin?" Du säger : Rött.
HAHA. I love you my heart, du är bra söt du.

Kommentarer
Postat av: syster (nokz)

hihi, jag och joanna gissade massa läskigt rätt :O

2009-01-09 @ 02:46:36
Postat av: Anonym

hoo jag är jävla bra i matchen och tycker att d är snyggast i rött punkt slut,

blond och brun släng er i väggen. du ska vara röd hårig!!

2009-01-09 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0