Blogg listad på Bloggtoppen.se

En promenad till Tuna Park med Mr. Negativ


Jag har varit rätt aktiv idag, för att vara jag. Erik och jag tog promenad till Tunapark och kikade runt ett par varv, men negativ som han var så "hittade" han ingenting, blev en smaksatt vatten och 2 tialotter, vi vann inget. Gick även till OnOff, Elgiganten, COOP och apoteket.Tog promenad hem också, skönt med friskluft. Fick träffa Eriks mamma idag, pinsamt men kul :) Verkade så himla mysig! Sen setat framför datorn, eller jag innan han blev hämtad för att åka till sina föräldrar på middag, och jag ska snart hem till pappa och käka :) Blir filmmys ikväll sen efter de. Rolig dag tillsammans igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0