Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dirty sexy money


Jag har faktiskt umgåtts lite idag med min mamma, kors i taket! Det händer inte ofta nu för tiden. Kollade handboll och pratade lite, hon ligger lite efter i nyhetsväg så var ju tvungen att uppdatera henne lite efter all denna tystnad. Imorgon och fredag ska jag till sjukhuset och vara "barnvakt" åt ett litet charmtroll på 2 år =) ska bli grymt kul!

Imorse lyckades jag tydligen med det nästintill omöjliga, jag försov mig, vaknade upp och ner i sängen OCH hade skickat sms till Erik kl 10 när han var på jobbet med endast innehållet "jennie", vad själva meddelandet innebär har jag ingen aning om. Jag blir smårädd för mig själv, tänk om jag gör något knäppt i natt med? - läskigt.

Får kolla på Dirty sexy money nu innan det blir dusch och sen en till handbolls match :D yeho.



min superblonda mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0